Ki segít hogy el tudj indulni az üzletben?


A csatlakozást követő első napon eljön az pillanat, amikor felteszi magának az ember ezt a kérdést: Most mit csináljak? Az emberek többsége ilyenkor elkezd kapkodni, hiszen ketyeg az óra. "Befektettem sok ezer Ft-ot és ennek meg kell térülnie. Amúgy is milliomos leszek, ja nem milliárdos!!" Jobb esetben egy gyengébb pánikroham után felhívják a szponzorukat és egyeztetnek egy időpontot. Rosszabb esetben felhívják az ismerőseiket, még rosszabb esetben bemutatót is tartanak nekik. Szépen elfogyasztanak egy névlistát, mire rájönnek, hogy valami nem működik. És ha valami nem működik, mit tesznek az emberek? Egyszerűen kidobják... "Ez rossz cég, rosszak és drágák a termékek, ez egy piramisjáték" záporoznak a kifogások az emberben, aki úgy dönt: a hétvégén bemegy túlórázni a gyárba. Az legalább biztos jövedelem. És ezzel vége az MLM-es pályafutásának...

Mit csinálnak a "szerencsésebbek"?

Ők higgadtabban viselkednek és felhívják a szponzorukat. A szponzor az a személy, akihez csatlakoztunk a hálózatban. Nem véletlen a szponzor kifejezés az MLM-ben. Az anyagi segítségen kívül szinte mindent elvárhatunk és meg is kapunk egy jó szponzortól. Gyakorlatilag az ő feladata, hogy megtanítson minden olyan technikára, amely szükséges ahhoz, hogy profi hálózatépítő váljék belőlünk. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy napi 4 órában oktatásokat tart. A jó szponzor először megmutatja azokat a könyveket, hanganyagokat, amelyekből tanulhatsz és "elvisz" azokra rendezvényekre, amelyeken tájékozódhatsz, megismerheted a felső vezetőidet.

Összefoglalva:

· csatlakozás után közvetlenül vedd fel a kapcsolatot a szponzoroddal és alakítsátok ki stratégiátokat.

· szerezd be az ajánlott könyveket, hanganyagokat és tanulj.

Nagyon fontos, hogy ne kezdj magánakcióba a csatlakozás után!Annyit érhetsz csak el vele, hogy az értékes jelöltjeidet eltántorítod az üzlettől. Gondolj bele: még nem tudsz semmit a termékekről, a marketingtervről. Nem tudod, hogyan szólíts meg embereket, hogyan egyeztess időpontot, hogyan tarts bemutatót és hogyan kövesd vissza az embereket. Ezek mind egyszerűen elsajátítható dolgok, ám az emberek 99%-nak nincsen a vérében...

Mit csinálj, ha a szponzorod nem akar, vagy nem tud segíteni?

Gyakran előfordul, hogy olyan hálózatépítő csoportjába regisztrálunk közvetlenül, aki nem tud vagy nem akar segíteni. Ennek több oka is lehet. A leggyakoribb eset, hogy a közvetlen szponzor sem megfelelően képzett. A legegyszerűbb, amit tehetünk: megkeressük a szponzorunk szponzorát. Ez teljesen normális dolog az MLM-ben, hiszen szponzorunk szponzorának is érdeke a mi sikerünk, hiszen a mi forgalmunk után is jutalékot kap. Addig lépkedjünk felfelé a hálózatban, amíg meg nem kapjuk a megfelelő támogatást. Abban a különleges esetben, ha ez nem lehetséges, szerezzük be a megfelelő szakirodalmat és hanganyagokat, járjunk tréningekre, olvassunk hírleveleket, blogokat. Tanuljunk "egyedül". Egy kicsit nehezebb lesz a dolgunk, de semmiképpen sem reménytelen. A legfontosabb: tanuljunk, majd dolgozzunk...

Igazából egyetlen emberre számíthatunk, akit az MLM-ben legtöbb esetben szponzornak, vagy felső vonalnak hívnak, és anyagilag érdekelt a sikerünkben, akinek remélhetőleg meg van a tudása, felkészültsége ahhoz, hogy elég erős, és következetes legyen abban, hogy az úton maradjunk, és elég határozott ahhoz, hogy ne engedjen a saját fejünk után menni, kellő motiváltsággal rendelkezik ahhoz, hogy csüggedéseink időszakában erőt tudjunk belőle meríteni. A szerepe hihetetlenül fontos az indulásban, és az első lépéseknél. Az hogy később is az ő segítsége lesz e számunkra a meghatározó, az nagyon sok dologtól függ. Amikor elindulunk ebben az üzletben, akkor egy úgynevezett szponzor vonal érdekeltségi körébe kerülünk, amelybe persze beletartozik a közvetlen szponzorunk, aki elindított bennünket, de az is aki őt indította, és aki azt és aki... így tovább.

Minden korrekt hálózati kereskedelem marketing rendszere, pénzügyi érdekviszonyai úgy vannak összerakva, hogy az egész vonal érdekelt legyen a sikerünkben. Ez egy igazán lelkesítő hír, ha jó rendszert választottunk.

Ugyan akkor ennek a "segítségnek" van egy óriási buktatója is! Azonban ha már ismerjük ezt a veszélyt, akkor az csak rajtunk múlik, hogy ne sétáljunk bele a csapdába.

Mert, olyan jól esik azt hallani, a szponzorunktól, hogy minden segítséget megkapunk, és hogy Ő mindent meg fog mutatni, mindig mellettünk lesz és stb.stb.!

Egyet soha ne felejtsünk el: Ez a mi, saját vállalkozásunk, és csak is mi vagyunk felelősek a sikerünkért.

Az igazi hozzáállás, és a jó megközelítése ennek a viszonynak a felső vonalunkkal - mert, hogy így is szokták nevezni a szponzort - az, hogy amit mi már meg tudunk tenni azt Ő, nem teszi helyettünk.

"Mindent, megtesz érted, de semmit sem helyetted!"

Ez az a gondolkodásmód, amely ha képes lenne áthatni a mindennapokat, sokkal könnyebbé válna az életünk, és nem számítanánk, olyan dolgokra, sem szüleinktől, sem a környezetünktől, sem a kormányoktól, és még társadalomtól sem, amely csak hamis irányba és zsákutcába viszi az életünket. Amíg nem vagyunk képesek megtanulni ezt a gondolkodásmódot addig mindig kiszolgáltatottak és gyengék, és sérülékenyek leszünk.

Az egyik lecke, amelyet meg kellett tanulnom ebben a vállalkozásban, az ez volt.

A jó felső vonal tisztában van a felelősségével, és szerepével. Amely nem más, mint egy jól másolható mintát mutatni az üzlet építésének minden lépéséről, alapszabályairól, és folyamatos információs bázist biztosítani számunkra. Nem az, hogy beletelepedjen a családunkba, állandó szereplési vágyával, mindig a nyakunkon lógjon. Mi hívjuk Öt, mi kérjük az információkat és a segítségét, és nem fordítva.

A jó szponzor, ahogy Dale Calvert is figyelmeztetett tudatosan nem tesz olyat, ami nem másolható. Lehet, hogy ő képes rá, hogy az egy méteres körzetében mindenkit leszólítson, beléptessen, mégis olyan módszereket kell kidolgoznia, amit azok is tudnak alkalmazni, sőt tovább tanítani akik szerényebb kepeségekkel, felszereltséggel, idővel és pénzzel rendelkeznek!

Az igazán optimális esetben kialakul egy életre szóló barátság köztünk és a szponzor között, és a szponzorunk egyben mentorunk is lesz.

Néha azonban előfordul, hogy egy idő után képtelenek vagyunk kijönni a szponzorunkkal. Mi a teendő, mi történhet ilyenkor?

Semmi esetre sem az a megoldás, hogy lemondunk álmainkról, és abbahagyjuk a vállalkozást, hiszen nem vagyunk összekötve szponzorunkkal. Ilyenkor van óriási szerepe a felettünk lévő szponzor vonalnak. Abban az esetben, amikor akarjuk a sikert a vállalkozásból, és komolyan gondoljuk, bátran tudunk a felettünk lévő, úgynevezett aktív felső vonalhoz fordulni a kívánt segítségért.

Te erős leszel a végén?

Ha akarsz valamit tegyél érte- ennyi!

A jó szponzor a legtöbbet hozza ki belöled!

MLM SIKER